Anledningtill att vi är här !!!

Ja, jag skall ju säga att vi är ju här utav en anledning. Thomas min man ! Har  av Berg propulsion sin arbetsgivare, fått i uppdrag att dra i gång en produktionsenhet = ny fabrik här i Singapore, Ett mycket spännande projekt vad jag förstår. Att sätta igång bygget som bara var en jordplätt när vi kom hit, se det nu växa fram å bli till är en helt otrolig upplevelse vi får vara med om. För Thomas del är det att vara med å skriva historia för Bergs del , jättekul han har arbetat för Bergs i 35 !!! oj det lät mycket . här lägger jag några bilder , så får ni följa utvecklingen. Skall vara klart första veckorna i januari 2008 . bygget / Fabrikenbygget / Fabrikenbygget / Fabriken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0