NYÅRSAFTON 2007

GOTT NYTT ÅR 2008 vill jag önska alla som går in på min blogg. Jag håller på att göra lite smårätter tills ikväll,våra kompisar Sue å Chris från Nya Zeeland kommer hit på lite smått å gott innan vi beger oss till Marinan. Här i S-pore får man ansöka å köpa fyrverkerier,med tanke på senaste händelser hemma med fyrverkeri pjäser å olyckor kanske man skulle börja tänka om hemma, här är strängt men om man sköter sig här så e det ju inga alls problem, vi vanliga skötsamma människor behöver aldrig vara oroliga eller rädda, det är skönt att inte behöva tänka på att bli överfallen eller rånad. Jag läser ju webben varje dag å jag tycker runt bla, Göteborg det är inbrott å misshandel mm varje dag.Samma sak med kameraövervakning, slänga upp kamerer hjälper inte om vi inga straff har eller ??? Vi här i singapore vet att det är kamrer överallt, men vadå då ?? Sköter du dig har du inga problem.  Ja ja, nog om detta . Jag hoppas på ett bra 2008,å önskar min familj å vänner ett härligt 2008 å en trevlig nyårsafton !! kramar till er !!

Kommentarer
Postat av: Bodil Larsson

GOTT NYTT ÅR igen!! är inne på alla möjliga ställen och skriver idag.
Vad fint det ser ut på eran Marina har det redan kommit så många båtar som syns på bilderna??och här skall ni fira in det nya året med vänner förstår jag,härligt!!
Paraplyet får hänga med ett tag till på promenadern ser jag.
Grattis i efterskott Tomas på namnsdagen!!
Ja nu börjar det komma till lite maskiner på fabriken,det är ju mycket roligare att se bilderna när man känner igen sig och ser hur det växer fram,
Tomas jag har också truckkort men du kanske bara kör truck på kort....HA HA
//BODIL O BOSSE

2007-12-31 @ 13:15:25
Postat av: manuel

Gott nytt år på er!!! Hoppas ni hade en trevlig kväll! nu är det bara en dag kvar tills vi kommer!!!

2008-01-01 @ 08:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0