27 juli

Ja ,fortfarande är det svårt att sova. Vaknade mitt i natten å va klarvaken inget att göra !! Bara gå upp å sätta sig å läsa. Idag har jag varit hos Warren en utmärkt frisör, så nu e jag snygg igen!! Det bästa med klippningen här i S. är att dom masserar hela huvudet ca:15 minuter ända ner i nacken, jätteskönt. En klippning kostar 75 dollar- ca: 380 kr ungefär som hemma.
Satt å la över lite kort som jag tog sista dagarna på Hönö, visar ett kort på mitt barn -barn Alicia-hon skall bli bandyspelare som sin faster Yaiza,hon va med oss i vänersborg när Marstrand hade tunering där i juni då ville hon ha en klubba som Yaiza. Yaiza tog då av en av sina gamla då blev  Alicia glad ! Nu får hennes föräldrar ducka. Vädret är "Bara 26 " grader å regn

Kommentarer
Postat av: Palina

Jag hade shoppat i onsdags. Vill du se vad jag köpt?

2007-07-27 @ 08:42:37
URL: http://pralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0