30 juli

Ja, idag vaknade jag av att solen titta in i vårt sovrum!!
Det va första gången sen i förra veckan härligt!!
Har nu varit å simmat 1 timme å fått lite sol, får ta det försiktigt ,för  jag fick mig en läxa i januari 2007. Jag hade det så skönt vid poolen å det fläktade visst, på kvällen blev jag kass å frös m.m.. Vaknade dan därpå med fullt av var på näsan samt mina läppar !! Å ,det hela varade i 10 dagar !! hoppas jag har lärt mig nåt av det.!!
 Igår den 29 juli hade vi besök från Malaysia ,Kuala lumpur ,(KL, ) Det var en barndomskompis  till Thomas från Hälsö, det va kul han har bott utomlands i 21 år även här i Singapore i 7 år .Det e konstigt att 2 killar från Hälsö nu bor så långt hemifrån.Fick massa trevliga tips av honom om fina öar i Malaysia ,så nu får jag börja titta på det som ni förstår så e det fullt upp !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0