Rynkor

Ja idag va jag å shoppade lite, Azaro fyller ju 20 nästa vecka så det blev några presenter!! Jaf frågade vad han önska sig å då blev svaret INGENTING! Så nu har jag köpt det jag tror han gillar !! Få se hur det blir. Jag gick å flanera när en tjej kom emot mig, hon frågade om jag ville vara med på ett test ? Javisst sa jag. Hux flux sitter jag  på ett kontor med en tjej, hon frågade hur jag skötte min HUD ??? Ja sa jag ,lite rengörning, å lite krämer å såå, men inga större saker. NÄÄÄÄÄJust de sa hon, det såg jag !!!! Oj OJ hur skall detta sluta !!!
Ja hon tog fram en apparat å frågade om hon fick mäta min hud ?! Det va en slags kamera å rätt som det va stod det en jätte skärm framför mig, då slog hon på en bild !! HERREGUD,VAD E DETTA !! Det va mitt face , det va inte vackert precis. Rynkor å bruna fläckar å gud vet allt. Hon beskrev hur min hud håller på att falla ihop!! Men hon kunde hjälpa mig !! TUR !!!! Om jag köpte ett paket hos henne på 8 gånger så kunde hon fixa mina stora problem.Vad tror ni hände ????När jag väl va hemma igen efter 4!!!!!timmar. Så hade jag köpt ett paket.  På kvällen när jag tittade på detta ,tänkte jag  på ett halvt dygn hade jag blivit medveten om att mitt ansikte höll på att ramla ner till axlarna.Undrar också hur mycket sånt här jag har gått på genom åren!!  kurer för att smalna ,ta bort celluliter. band för att få fastare mage osv osv,å Det konstiga  e när  man har hört talas om folk som köper Timeshare lägenheter på Costa del sol å Tenneriffa så har jag sagt e dom dumma eller ???Ja ja vill bara tala om att jag nu har börjat kuren ,för er som inte känner igen mig till sommaren så hoppas jag att rösten blir densamma,
KRAM från  russinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0