TOMT 19 nov,

286742-141286742-140286742-138286742-137286742-136Ja nu har min föräldrar tillbaka i verkligheten!!Det va så trevligt att ha dom här , pigga å glada va dom hela tiden å nöjda med vad vi visade upp av Singapore.Det kändes väldigt tomt nu efter  dom .å jag , har haft väldigt mycket längtan efter mina barn. Var på väg att köpa julkort idag men slutade med att jag stod å läste det ena efter andra julkorten, som handlade om att vara ifrån sina barn / barnbarn , föräldrar över jul, så tårarna kom. Det va bara att ta upp solglasögonen å försöka tänka på nåt annat !! Imorgon har jag min målarkurs igen, vad skall jag säga om det !!Ja jag målar ju, men kan inte säga att jag har sålt nåt ännu , inte ens min man har köpt nåt, nä jag får kämpa vidare. TACK MAMMA å PAPPA  för tiden här. Det är väl skönt för pappa att vara hemma , han fick torka disken här å fångade honom på 2 jättefina kort som visade va han tyckte om disktorkning !! Kram till alla hemma ta hand om varandra , åvar snälla mot varann det e viktigt!!  susanne

Kommentarer
Postat av: Sune o Britt

Först måste vi tacka Susanne o Thomas för en alldeles fantastisk månad i Songapore, det var underbart och vi känner oss 10 år yngre än när vi kom ,fast jag fick slita med disken .

2007-11-19 @ 15:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0