utflykter

286742-105286742-104Ja helt fantastiskt har mina föräldrar klarat resa / tidsomställning. Dom märker ingen skillnad. Dom sov inte på planet å det va nog bra,men 12 timmar på ett plan blir långsamt tycker i alla fall jag som gärna sover. Dom tycker här är enormt fint.Dom påminner mig om att jag skall berätta att här är väldigt grönt överallt,massa blommor å fina palmer.Första kvällen dom va här åkte vi ut till fabriken å titta på den,helt otroligt vad det växer upp. Sen åkte vi till en båtmarina å åt indisk väldigt god mat. Det indiska köket börjar bli en favorit för egen del.

Kommentarer
Postat av: Emil

Snygga hjälmar, sune ser ut som en riktig förman! :)

2007-10-26 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0