BOKTIPS

image291ja som ni förstår så läser jag en massa, jag älskar bra böcker. Detta sista halvår har jag läst så mycket så jag blandar ihop dom. Jag vill framhålla 2 svenska författare som har  fått mig att sträckläsa 4 böcker, Författarna heter ROSLUND& HELLSTRÖM dom skriver tillsammans. Hemska böcker om vad som pågår i undre världen men också ,en verklighet som skrämmer. Det utspelas i stockholmsmiljö, blan poliser.Det är kriminalromaner. Jag har läst 4 nu, den första  ODJURET,BOX 21, EDWARD FINNIGANS UPPRÄTTELSE,Å sist   FLICKAN UNDER GATAN, fantastiska böcker , verkligen bra å spännande, Pröva dessa böcker!!!!!      . Ja idag e det fredag igen !!!! Tycker bara veckorna innehåller måndag å fredag. Idag ska jag iväg på BOWLING, imorgon umgås med några trevliga vänner. Här har varit ett otroligt åskväder ,igår å inatt,vaknade idag till ösregn men 28 grader.  Va på styrelsemöte igår på SWA å det va väldigt trevligt, jag ska ta tag i en kaffekurs, ska bli kul. Vi ska  försöka ha en dagskurs nu i MAJ , lära oss om kaffe,göra lite goda kaffesorter. Det e något jag tänkt på, för vissa e det sååå viktigt med viner aromer å lukter å kunna allt om det. Sen kan man bara sätta fram  nescafe, det är väldigt intressant med kaffe, var kommer det ifån??Hur ska man förvara?? osv. Det värsta e väl att på kursen säljer dom kaffemaskiner !!!!! Nä det räcker med ansikts paketet jag gick på. Ja förövrigt ,är det sista gången på måndag. Jag hoppas verkligen att jag har förhindrat ,att mitt ansikte ramlar ner på halsen som tjejen sa!!!! Nä där ska jag inte gå på nåt mer, Förresten tror jag inte jag kan bli mycket vackrare!!! Ikväll ska vi uppdatera våran tvbox, för fotbolls EM!!! ha det gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0