11 FEB

Ja nu e det vardag igen, men va skoj vi har haft. Varit ute med några nyanlända svenskar på Pula Ubin trevligt. Sen har vi varit ute på lite middagar med våra Nya Zeelendska vänner. Sen fick vi oväntat besök av en gammal fotbollstränare till YAIZA som hade fått mitt telenr, av henne KUL YAIZA berätta det nästa gång !! Vi blev lite överaskade, men va trevligt att få visa hur vi har det här i Asien. Kinesiska nyåret va trevligt vi var på fredagkväll å såg fyrverkerierna. Ja så nu blickar vi fram emot våren. Jag lägger in en bild också från vårt vardagsrum, Yaiza du undrade vad det va för rött vi hade skaffat , nu ser du   AJ AJ AJ  dom skall vi behålla själva,när vi flyttar hem !!! Vi såg även en fin fågel på pula ubin som jag aldrig sett förut, väldigt vacker. Ja imorgon har vi årsmöte på SWA en förening jag e med i, för skandinaviska kvinnor som bor här. vädret e stabilt, sol å 30 grader. ha det bra.sussi thompaThompa gör reklam för POLO!!sussistolarfågel

Kommentarer
Postat av: Emil

Vad håller Tompa på med på första bilden?

Cool fågel...

Hoppas vädret håller i sig!

2008-02-12 @ 09:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0