19 feb

Ja helgen va jättebra, lördagen gjorde vi massa nyttigt, promenera tidigt va å handlade å sen  såg vi en underbar film enligt mitt tycke, Under Toscanas sol!! Väl värd att se. Söndagen gick vi upp tidigt å gjorde oss iordning för en utflykt till Sentosa å våra goda vänner Mats å Åse från Älmhult i vackra Småland ( IKEA Fam). Vi  träffades å tog en härlig promenad runt en del av Sentosa längs med havet, dom bor så man nästan kan doppa tårna från deras altan. Vi tittade på alla fina båtar å  undrade vilken vi skulle köpa !! Det va bra väder sol men lite molningt tur va det.Annars kan 2 timmars promenad vara jobbigt, men det e ju samma för alla. Vi gick runt på deras område å tittade på båtplatserna alldeles vid sin bostad. Sen väntade en härlig lunch,med massa olika goda saker !! Tack. Sen kom vi hem vid 14,30 då va det siesta en timme. Eftermiddagen åkte vi med våra andra goda vänner Ulf å Gunilla från Vaxholm,som tyvärr flyttar hem igen efter 4 år. Vi tog en tur ut till TUAS å visade fabriken, å va fint det är. Sedan va vi ju tvugna att visa vår fina marina å äta lite gott,  ja på det hela har det varit en bra helg. Idag skall jag iväg på målarkursen  , å denna veckan e stressig. På torsdag skall jag lära mig om antikviteter. Hoppas våren e på väg !!! Här är sol å 29 grader kram alla !!!!båtar sentosabåtplats vid husenbåtar sentosapromenadenbåtar sentosafina villor men oj, va stora å dyra, båtar sentosabåtar sentosabåthamnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0