4 jan

Ja så äntligen va dom här, en halvtimme försenade trötta,men glada att vara framme. Det va skoj att se dom. Sömnen har väl inte varit den bästa första natten Alicia vaknade 03 så det va bara för föräldrarna att gå upp. Nu på morgonen va jag å Alicia nere å badade kl 0730 ,vi va först i poolen. Hon e så go hon sa ,jag gillar din pool farmor !!Nu är föräldrarna å hon nere å badar, å jag skall steka pannkakor till henne.Å va skoj har just läst GT,det e något visst att hålla i tidningen å bläddra till skillnad mot att se den på internet !!  Ikväll skall vi in till stan å äta på våra kompisars rest, en kinakrog jättemysigt. 28 grader å halvmulet.manuelmanuel

Kommentarer
Postat av: Bodil Larsson

ÅH..vilken skön känsla det måste va.. att få träffa sina barn o barnbarn när man inte har fått kramats på så lång tid,blir lite blank i ögona när jag ser bilderna.
Tjusiga bilder på er i Nyårshattarna// Bodil

2008-01-05 @ 10:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0