15 MARS

Ja igår lämnade vi av Emil ,samt en kille Andreas som varit här för Bergs. Det är ,altid sorgligt att säga hejdå, men så kul det har varit att  ha Emil här 3 veckor!! Toppen . Sista kvällen bjöd vi ut killarna till "MIN" Marina, för det va  invigning av en vinbar, vi gick dit å  åt gott samt var med på ett lotteri, som blev storslam. Vi gick hem med 2 champagneflaskor, 100 dollar i vinst till restaurangen , samt Thomas vann 2 timmars personlig träning på gym, Som han ifrågasätter vad han skall med !!!! Ja nu blir det tomt, här i huset!! Thomas åker till Kina på måndag morgon. Ikväll skall vi ha ,goda vänner här på lite gott,sen tar vi en promenad till marinan för att visa den. Det är verkligen skoj att vi har fått ett så trevligt umgänge här i Singapore det är vi så glada för. Ock all ni hemma som trodde att jag skulle in i nån styrelse eller "Ta över nåt " ni  har fått rätt nu har jag gått in.... Det blev den trevliga föreningen SWA ,en skandinavisk förening som jag verkligen gillar å känner mig välkommen i!!!!
Jag skall vara med som en slags fadder å ta emot nya svenskor, samt att 1 gång i månaden hålla i ett Bio projekt !! Jättekul.. Nu får det vara nog med vila. Sätter in ett trevligt kort på sista kvällen med Emil å Andreas.  Har våren kommit.   Vet ni jag hittade TULPANER idag !!!!!!! ha det bra alla hemma!!!vineglassutanför marinanvineglassbron som vi går över från vårt.vineglassen trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0