PÅSK!!!!!

Ja idag kommer Thomas hem å det blir skoj!! En mager man verkar det vara !!! Han har varit på Kinesiska restauranger hela tiden,å det är inget för honom. Iförrgår hade han varit på ett ställe med levande ormar å krokodiler det va bara å välja!!! Så nu förbereder jag lite god mat tills han kommer hem. Igår hade vi målarkurs på Sentosa, å jag hade ingen lust alls,,, men det blev otroliga grejer faktiskt ,för att vara mig alltså!!!! Det va skoj.Jag vill önska alla en trevlig påsk,  ni som e image278inne på min blogg.

Kommentarer
Postat av: Eva

GLAD PÅSK på er.

Önskar
Fam. Andrèn

2008-03-21 @ 12:45:43
Postat av: Anonym

Glad Påsk på er..

hoppas ni har de bra
Puss å kram

2008-03-22 @ 13:24:47
Postat av: Manuel

Glad pösk på er!!
Hälsö hade bara 60 granar, Och nu har vintern äntligen kommit(FY)här är vitt på marken och familjen Björk Dominguez har gjort sin första snögubbe. Skckar kort senare.
Hälsa tompa

2008-03-24 @ 10:33:47
Postat av: Emil

Glad påsk i efterskott... ;)

Hade valt, målarkurs på sentosa 10 gånger av 10 jämfört med trafikkaos i ett snöigt torslanda...

2008-03-25 @ 08:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0