BÅTMÄSSA!!!! 25-26 april

Oj, vad mycket fina båtar vi sett denna helg.Men vilka priser, helt ofattbart.Väldigt skoj att titta iallafall.Igår va en jättetrevlig kväll med sååå god mat på vår marina. Idag har vi haft det härligt vid poolen, sedan lite mathandling å en god lunch,vi har nu tagit en härlig lång promenad å ,nu sitter vi å tittar på Manchester u- Chelsea å det e ett jäkla tjafsande på oss,,, jag som hejar på Chelsea å Thomas Manc, ja ,ja så e det,, hoppas vi blir vänner efter matchen, det brukar vi ju, tur att ingen hör oss. lägger in några fina bilder jag tog precis.. Hoppas det går bra för Hälsö bk idag första hemmamatchen å Manuel har ju gjort comeback, håller tummarna!!!!båtarbåtarden här va inte dum!!!båtarhär ser ni våra hus bakom.båtarDen här gilla jag,

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förstår att det ska bli skönt att komma hem på semester! Här räknas det också ner, fem veckor kvar har jag :D Kramar

2008-04-27 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0