KONSERT20 april

 Ja denna söndagskväll skulle vi iväg på kör konsert. Det kom en POJKKÖR , ja det va några gubbar med också, från Köpenhamn,å vi hade köpt biljetter.  Vi träffades några stycken innan för att äta middag, vi åt på en Spansk restaurang till min stora Glädje, Bra beställt Petra!!!!Jättegoda tapas å trevlig miljö.  VIA MAR på Esplanade,  sedan väntade kören. Väldigt vackert å fina röster. Till o med en svensk sång av Hugo Alven, vackert å fint. Thomas undrade nog varför jag hade släpat med honom på detta ????Han sa ,det hade jag aldrig gått med på hemma , NÄ just det !!!!  Här blir man hemkär, hör man att kören e från Danmark så tycker man oj, vi blir liksom inte Bara Svenska ,här utan Skandinavier ja ibland e vi Europeer. Men nu har vi gjort vårat första besök på Opera huset å det va väldigt vackert!!!!!  Ja på tisdag 19,30 har vi ett nytt besök då väntar en Konser som passar Thomas bättre,  ROCK IT!!!  Quens låtar , ja då tar väl jag med Öronproppar,,,,Flamingokvintetten hade mer varit min stil!!!!!Var det ingen som hörde mig på ALLTINGET i RADION??????Jag har inte sett några Getingar här , så jag ställde en fråga till alltinget, men oj då här fanns 60 olika arter å en jättefarlig, som 40-50 personer om året dör av !!!!!!Så dom mena att jag hade haft tur som inga mött ännu!!!  ha det bra, vaknade idag med massa energi, men det går väl över snart!!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0