MÅNDAG,28 April

ja, idag va det svettigt!!!Var på Orchad road å shoppade lite saker med mig hem, å det va 37 grader!!!!!  Gick sen å klippte mig, gud va snyggt det blev!!! Gick sen å handlade mat på vägen hem. Då va ja alldeles för trött att ta MRT, så jag hoppade in i en Taxi, rätt mycket trafik men han körde bra,det tog väl 20 minuter hem, 8 dollar =35 kronor.  Ja å nu skulle jag börja med middagen så fattas ju en massa!!????Var e min matkasse?? I taxin va det tomt i bagaget å  kundvagnen va ju tom,  antagligen tjejen i kassan som har glömt att ge mig den sista kassen!!För det kan väl aldrig vara jag???Ja isåfall skyller jag på värmen, dom säger ju att vi svenskar e världsbäst på att skylla ifrån oss.Skulle göra en kycklingsallad ,men hälften e ju borta, så får WOKA idag. kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0