Rock konsert!!!

Ja idag e det dags att gå på konsert igen!! Idag blir det queens låtar, å då svänger det nog.Idag har jag strykigt undan å rensat bland kläder .Sånt som jag aldrig va bra på hemma ,försöker bli bättre på att hålla snyggt i garderoberna!! Här kan jag ju inte skylla på ,  INGEN TID !!! Vädret har varit  molnigt å som för det mesta 30 grader. Ja nu börjar det närma sig INVIGNINGEN för FABRIKEN. Datumet e satt till den 21 MAJ, med pompa å ståt mer än 300 personer å orkester å en massa skoj, hoppas jag. Ja nu får jag väl börja göra mig fin till kvällen !!! Skriver lite imorgon om hur det va ,,, kanske jag e döv imorgon!!! sätter in en bild.image300

Kommentarer
Postat av: Cillan

Vad avis jag är, det måste varit grymt!
Föll det Thomas mer i smaken än gosskören???
Hörde att det inte riktigt var hans "grej"!

Nu har äntligen vårvärmen kommit...så gott..blir mycket piggare och gladare...men man får passa på att njuta för man vet ju aldrig hur länge det varar.

Ha det gott.
Hälsa Thomas

2008-04-23 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0