18 Augusti.

 Ja , denna helgen har det varit mycket OS- men va skoj det är. Tur att både jag å Thomas e så intresserade!!!
Igår fick Singapore sin första medalj någonsin!!!  Silver i bord-tennis. Det va skoj å spännande att följa Guldet tog ju China vem annars !!
 Idag va tidningen full med gratulationer  till tjejerna.
Nu har det ordnat sig med sömnen å allt känns lättare.
Nu klockan 9 kommer det hantverkare hit ,för att byta glaset på min balkong, varför har jag ingen aning om, får ta reda på det idag. 
Skoj att se fram emot e att vår dotter Yaiza kommer  den 20 september för att stanna 4 veckor, då ska vi hinna med även en Bali-resa.
Vädret idag e just nu på morgonen, 31 grader å sol.Men det blir säkert en liten regnskur i eftermiddag. Idag ska jag träffa min kompis från Nya Zeeland, som just kom hit ifrån en semester i Europa, ska bli skoj att höra vad hon tyckte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0