27 augusti

  Ja idag regnar det igen !!!!!Hoppas det regnar av sig så det e fint när Yaiza kommer.  Idag har jag varit i stan alltså uppe vid Orchad road å gjort lite ärenden. Jag har ju köpt en stegräknare i Sverige som jag bär på mig för att peppa mig själv, det e faktiskt väldigt bra. Ibland tror man ju att man går så mycket men , ofta blir det inte så många steg. Minimum e 10000 å i Sverige va det inga problem ca 1  timme å 30 minuters promenad, här blir det så svettigt men man får kämpa på. Jag har börjat äta sushi,  ja inte dom helt råa sakerna men allt möjligt, väldigt gott man blir behagligt  mätt.  Imorgon kommer  några av mina väninnor hit på lite lunch, ska bli så trevligt.  här är 29 grader å regn,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0