ÅTER I SINGAPORE 10 Augusti.

 Ja nu va man här igen !!! Resan gick bra, sov i 8 timmar som vanligt. Flygplatsen här i Singapore e fantastisk, det skall inte ta mer än 15 minuter från att man landat ,tills väskorna kommer å det stämmer nästan alltid!!!! När vi kom igenom passkontrollen fanns våra väskor redan på bandet skönt.  Första dagen va så konstig allt snurrar men idag e det betydligt bättre. Vi såg igår på mycket sport å packade upp å så.  Sedan på kvällen gick vi ner å badade, härligt. Det slår mig att det är så rent precis överallt!!!  Det kan man ju inte säga att det är hemma precis, men här finns papperskorgar å  toaletter överallt , så man behöver inte slänga nåt på gatan, föresten e det böter å det   vill man ju inte ha.  
Ja nu ska jag njuta  av mina sista månader här i Singapore. Hemflytt i December.  Jag har haft en bra semester i Sverige, med umgänge med de mina. Vi hade härligt väder å fina badturer med båten. vår båthamn på Hönö.utflykt Vinga,en sommarkväll , på Hälsö.

Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Ses snart igen....

2008-08-10 @ 22:47:01
URL: http://solviken.blogg.se/
Postat av: anna

fina kort

2008-08-14 @ 08:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0