HELG IGEN!!!!

Ja nu e det fredag igen, veckorna går fort,. Hade en såå trevlig lunch igår med mina  trevliga väninnor, det blev en lååång lunch, vi hade ju inte träffats på länge å alla hade mycket att berätta. Tack , jag kommer verkligen att sakna er när jag åker hem !!!!! Idag har jag varit å bowlat igen  å det gick verkligt bra idag, jättekul. Vädret e ganska svalt faktiskt , 28 grader så idag fick jag ta en tröja på mig !!!!  idag e det 3 veckor bara tills Yaiza kommer å det längtar jag efter.   Fick idag reda på att vi flyttar ut härifrån den 27 oktober för att bo på hotell sista 4 dagarna i Singapore, medans allt packas å fraktas hem med en conteiner, som tar 4-6 veckor innan den kommer att ställas av på Hönö Iland,  
 ha nu en trevlig helg alla hemma å njut av det underbara vädret ni ska få, kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0