HEMFLYTT 1 NOVEMBER 2008

  OJ OJ OJ, fick just reda på av min make att flyttlasset till HÖNÖ går 1 NOV REDAN!!!!! Men herregud ,hur skall detta gå!!!???  Ja då, säger jag bara . Vadå skall man hem å jobba !!! Hur ska det gå, ok då vet ni alla att det finns en snygg å pigg något beggnad dam på arbetsmarknaden väldigt språkbegåvad å trevlig, med fina fötter!!!
Skämt åsido jag blev glad, nu har detta varit såå underbart fått  2 friår mitt i livet,  men hemma e hemma , nära  barn å föräldrar Singapore e lite långt.  Nu blir det många saker att fixa, hejdåpartyn e viktiga!!!!! Bank, telefon, el, tidningen oj oj, verkar bli mycket!!!!!!  Hoppas nu bara det blir en varga vinter med mycket snö.  Å då kan man gå å skrika igen på Yaizas bandymatcher,  å tjata på mina goa pojkar!!!!!   kram till alla,   Å till alla vänner då blir det glögg igen på 1A advent ,,,blir det så på HÖNÖ????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!

Detta trodde man ju inte när vi sa hej då till er innan ni skulle åka tillbaka till Singapore efter sommaren här hemma. Men va kul att ni kommer hem snart, det är ju inte så långt kvar. Nu får du passa på Susanne och gå på härliga behandlingar och njuta av tiden som är kvar! Thomas oxå såklart men han fixar ju inte naglar och annat som du gör (tur är ju det).

Ha det gott...njut till fullo.

Hälsa Tompa pompa.

Kram Cillan



2008-08-27 @ 20:47:59
Postat av: Anonym

skoj å få hem er !!!!!!

2008-09-03 @ 03:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0