OS FLICKOR!!!!

  Något som har upprört Singapore å även mig ÄR. Denna söta lilla tjej som sjöng på invigningen i Beijing, 9 år  MIMADE ju bara!!!!  Det va en annan liten söt tjej bara 7 år som sjöng låten ,men hon var för ful för att stå i TV- Man blir så arg. Här i media säger de ansvariga ,att hon hade för runt ansikte å fula tänder-7 ÅR!!!!!
Jag undrade här i morse, skulle det kunna hända hemma ???vill inte tro det.
För övrigt så e jag nu på hugget, har sovit första hela natten å va skönt. Idag skall jag iväg på  lite saker,vad kallas det RESARCH- inför höstens utflykter. Samt gå å gjöra  en härlig  fotvårdsbehandling, här i singapore går 2 timmars fotvård på ca, 200 sv kronor, då ingår massage. Sätter  in en bild på töserna, hon till vänster va för ful?????!!! USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0