SEMESTER IGEN!!!!!

balibali Ja nu e det snart dags att åka iväg till BALI ,å  ha några ljuvliga dar.Hoppas jag tycker det e lika härligt som förra gången,ibland kan det vara dumt att åka tillbaka,men vi var absolut inte klara med ön. Idag vaknade jag rask å pigg,tog min promenad 45 minuter runt marinan å hela vårt område. Det e faktiskt så att man måste gå mycket för att få ihop 10000 steg som e det minsta man bör gå om dan. Om man vill hålla sig i form Men å andra sidan läste jag i nån tidning att man skall motionera  tills man blir svett !!!!!! Undra om det gäller här i Singapore????Det räcker ju att gå 3 minuter isåfall.Nä nä nä susanne, nu tänkte du lura dig själv igen å fuska!!!!!Ibland undrar jag vad som gör det ???Det e som man har en god halva å en ond, ligger det en god kaka på fatet så säger den goda , bort ta den inte,,, men oftast vinner den onda, som säger. TA DEN??  Visst e det konstigt??  Ja nu ska jag göra det sista i packningen,det e konstigt vad det alltid blir mycket i väskan.Jag fick några undebara kort idag på Manuel å Alicia TACK!!! så skoj när man vaknar å det e mail hemmifrån.Nu tar jag semester från bloggen men lovar en härlig reseberättelse när jag kommer hem den 14 maj, kram alla!!!

Kommentarer
Postat av: Manuel

Mycket filosofiskt sagt , har du fått solsting eller ha ha.
Ha det gött på bali akta så inte tompa blir för blöt

2008-05-09 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0