VARMT

ja idag har det varit bioträff, inte en jättebra film ,men ändå kul. Vi var  ett gäng som gick å såg bion, sen efteråt gick vi å åt lunch. Idag e det varmt, 34 grader å sol.  Här är det harmoni, eftersom både IFK å ÖIS tog 3 poäng denna veckan. Så då slipper vi tjafsa om detta. Jag har  även börjat packa!!! Ja man behöver inte med sig så mycket  till BALI, men jag ska ta det lite lugnt med solen , får tänka på min migrän !!!På Bali är det sol å 34 grader men torrare luft.  Jag ska ta med kameran å  ta några fina kort. Jag får nog kolla också efter en 23 årig svensk  ALGOT, som försvann på Bali för 4 veckor sen fy å usch stackars familj!!!! ja jag skriver lite innan jag reser imorgon. Nu ska jag se American Idol, jag gillar det . image320TYPISKT!!!!GÅR EJ ATT STÄNGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0