1MILJON BILAR,

ja att här vimlar av bilar å  massa trafik, det vet man ju.Men att här fanns 1 miljon bilar registrerade det va en massa, faktiskt. Tänk er att Landet Singapore e som Orust , å 1 miljon bilar å alla kör på vänster sida!!!! Ja lägger in en karta också ,så ni kan se hur landet e format även flaggan så ni vet hur den ser ut!!! BIlarna som finns här är nästan aldrig mer än 3-5 år. Staten vill inte ha gamla bilar på vägarna så dom köper in bilarna  till bra pris, sen säljs dom vidare till andra länder. Där det står sentosa på kartan bor jag  nära, sentosa är dit man åker med image311linbana en ö.


Kommentarer
Postat av: Mingla

Håller på med ett skolarbete. tänkte fråga dig ifall du tjänar pengar på ditt bloggande? Vore snällt om du ville svara :)

2008-04-28 @ 11:38:20
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anonym

Tyvärr inte !!!Kan man det, jag gör det för att hålla mina kompisar i Sverige uppdaterade vad jag gör
kram,

2008-04-28 @ 13:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0