BRA IDE!!!

  ja idag, har jag fått gå å handla IGEN!!!! Blev inte klok på vad mina varor tog vägen igår.  Ja varmt idag med ,men på Teneriffa har dom det värre. Pratade med mina barns kusin Damian, som e brandman på Tenerife å där har dom haft 43!!!!!grader, å en massa bränder. så man ser finns alltid dom som har det värre.  Nu till en kanon ide jag fick idag,  skulle hacka massa lök å ibland så rinner ju tårarna som alla vet. Då kom jag på att ALICIA hade glömt sina simglasögon !!!! Jättebra, kanon att ha när man hackar mycket lök !!!!Ibland glimmar d till i hjärnkontoret eller också e det kokpunkt!!!!! Lägger in en tjusig bild!! kramimage312

Kommentarer
Postat av: Coach

Scccnyyyggaa...

När kommer du hem, hörde ett rykte att du kommer iför tid hem !

2008-04-29 @ 11:23:59
Postat av: susanne

ja kommer strax efter midsommar, å inte 5 juli som min man!!!

2008-04-29 @ 12:36:57
URL: http://jespersen.blogg.se
Postat av: Alicia

Men farmor de e ju mina badglasögon!!!
Tack för klockan den var jättefin den rör sig!
kläderna var jättefina kort kommer
"jag älskar klockan"

2008-04-29 @ 17:22:24
Postat av: Manuel

Jättefint mamma verkligen...

2008-04-29 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0