HELG IGEN!!!!!

 ja ,nu e det fredag igen !!!! Som Thomas alltid börja säga redan på tisdag. Nu gör även alla singaporianer i fabriken detsamma!!!!! Igår satt jag å pratade med Yaiza i över en halvtimme i SKYPE!!!! Det e så bra med denna telefoni över datorn, helt gratis !!Man fattar bara inte hur det kan va så. Idag e det dags att ringa över skype till min Tandläkare på Öckerö för att säkra lite tider.Man kan säkert gå här i S-pore också men jag e ju lite RÄDD, för tand-läkaren å nu har jag sen 3 år fått en toppen kille NILS, som e så duktig å lugn så nu e jag inte ens rädd!!! Denna helgen börjar ikväll med att gå å titta på Båtmässa här på vår marina,å avslute med en god köttbit på restaurangen där, världens goaste oxfile!!! sen imorgon ska vi tvätta bilen på morgonen,göra någon mysig utflykt.Singapores 2a 6 stjärniga hotell, ST REGIS, har öppnat jag skulle vilja gå dit å dricka  afternoon tea, får se om jag får med Thomas. Lägger in lite bilder på hur vi bor, å gårdagens middag. Trevlig helg hemma, igår regnade det å Åska rejält,,,konstigt så här i slutet av Maj.286742-304286742-303vårat kök286742-302bästa spisen,gas.286742-301kök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0