HÖNÖ 29 juni!!!!

  Oj OJ Oj !!!  Underbart att komma hem.  Ja det va det verkligen. Ljuset , kylan, familjen. Resan gick kanon, väl hemma på landvetter blev det lite väntan på väskan, som till slut kom. Utanför dörrarna stog pappa å Azaro oj, om jag blev glad att se dom. Jag tycker här e så vackert, jag har ju haft mina långpromenader klockan halv 6 på morgonen. Det tar en vecka att bli ok i skallen, nu funkar det jättebra. Har hämtat Alicia på dagis 2 dar å det finns inget bättre än när hon kommer springandes mot en å ropar FARMOR!!! Pojkarna Manuel å Azaro har varit här på lunch såå mysigt det e sånt man längtar efter annars. Av min söta svärdotter fick jag en underbar blommbukett rosor å lupiner som doftade underbart, första dan jag kom. Emil å Yaiza va här första kvällen å vi käkade middag. Ja nu väntar jag på min man ,just nu e han i Milano men väntas på tisdag kväll.  Har också hunnit  fylla år, men nu räknar jag inte mer !!!!  Vi ska fira det lite mer riktigt när Thomas kommer. Men fick fina presenter, av  mamma å pappa fick jag en boxer så jag kan glo på tv, å en jättefin grill för väntandes sommarkvällar, som  e på gång nu.  Jag njuter så av mina långa promenader utan att bli svett, till å med måsarna gillar jag, att vakna till vid 5 snåret.Det enda som e konstigt är att det e skitigt på trottoarer å vägkanter, å att man får packa när man har handlat, första dan stod jag bara å titta på varorna, javisst ja ,jag skulle ju göra det själv !!!!!  Ikväll  väntar en spännande final, ni som läser min blogg vet att jag tippade Spanien-Holland i final, men Jag tror säkert att Spanien vinner!!!!  Ha det bra alla vänner å  en skön fortsättning på sommaren!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0