26 MAJ,

Ja måndag morgon å vaknade upp till ett riktigt Singapore väder!!!! Ösregn, å va skönt idag. Thomas kom iväg till jobbet 7,15 som vanligt å jag går å myser å dricker lite kaffe. Helgen va bra, men det är så himla intensivt just nu, jag klagar inte alls!!!!  Men vi har fått så himla många trevliga vänner å vi har skoj, men vi är så uppbokade varenda helg. I fredags hade jag killarna hemma från Bergs, å det va trevligt. Lördag morgon kom dom hit å vi solade å badade å slappade ett par timmar. Sen blev det lite shopping å en tur runt singapore.  Igår va det Morsdag, å jag gillar inte det, men TACK alla mina underbara barn  för samtal. Jag blev väldigt glad. ni känner mig , jag säger att jag inte vill bli ihågkommen för att det är Mors dag, men hade jag inget hört hade jag säkert blivit besviken !!!!!  Idag ska jag  inte alls göra nåt speciellt. Vi är bjudna på grillfest igen ute på TUAS , för de anställda med respektive. Trevligt, hoppas det inte ösregnar bara. På onsdag ska jag runt å göra reserch för kommande turer till hösten som skall ordnas,  Å nästa vecka har vi en bio tur igen.   Nu e det 27 dar tills jag flyger hem. Vi har fått ett par riktigt goda vänner i ett par från Italien så vi är bjudna till dom på Italiensk mat på torsdag kväll,   När vi träffas pratar vi spansk/italiensk/engelska  lite lustigt.   Ja vad jag förstod av schlagerfestivalen så vann inte rätt låt som vanligt!   Denna tävling kanske har gjort sitt !!

Kommentarer
Postat av: Manuel

Nu har vi börjat räkna ner tills ni kommer hem vi saknar er

2008-05-26 @ 07:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0