28 MAJ

Ja idag, har det också varit regn å bara 30 grader. Skönt faktiskt. Ni hemma verkar ha ett underbart väder, hoppas ni njuter av kvällarna då.  Jag har varit å besökt ett område här i Singapore som jag aldrig varit på förut, en massa konstnärer som hade gallerier å verkstäder.Verkligen trevligt, lummigt å tyst. Dit ska det gå en tur till hösten.  Nu ska vi iväg med de 2 killarna som är här ännu för Bergs, vi ska ta å  käka middag med dom. Imorgon ska jag iväg å handla mat, sen är vi bortbjudna till våra Italienska vänner på "Riktig " italiensk mat som dom sa. Jättetrevliga vänner, dom har bjudit in oss Till Italien när vi flyttar hem, trevligt. Jag undersöker just nu även en  data kurs ,skall försöka gå en innan jag åker hem i juni. Jag använder ju data varje dag ,men nu är det dags att gå ett snäpp till. Å här har jag ju tid.  Thomas åker till Kina på måndag morgon, det gillar han. !!!!!!   Sen när jag åker till Sverige är han bara själv här en vecka sen åker han till Milano ,ett dar dar.Det passade ju att göra på vägen hem,på så sätt kommer han hem några dar innan som va sagt, trevligt.Vi har allt lite hemlängtan nu,  Ja nu börjar väl ni få lite fotbollsfeber hemma eller??Jag har betalt nu så vi kan se alla EM matcher, det blir till att vända dygnet,  de går ju runt 01 på natten här, OS blir bättre för oss, det är ju samma tid här som i Kina. ha det bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0