30 maj,

Ja nu är denna månaden snart slut, det går så fort. Igår va vi på riktig middag hos våra italienska vänner!!!!Jag har ju varit på middag hos Italienare förr så man vet att , ta det lite vackert när första rätten kommer !!!!!! Å mycket riktigt, 4 rätter plus  efterätt.  2 sortes ostbricka först, med olika marmelader å honung. Sedan risotto jättegod. sedan oxfile i ugnen med färsk sparris , sedan en stor tiramoso, oj oj tur  vi hade rullavstånd hem. Så idag blir det nutrilett.  Plötsligt har vi också tillgång till Ett hus , nära Venedig, inte illa.  
Ja nu till teknikens värld.  Det är väl bara 3-4 år sedan min kära mamma sa: Susanne du måste lära dig data !!!!!  Nä varför det svarade jag då !!! Nu kan jag inte vara utan datan, å all information den har. Thomas gnäller bara att jag nu bokar resor å allt möjligt på den kul, kul,.  Nu till den senaste saken jag har lärt mig IPOD, fattar ni så fantastiskt. Jag fick ju en för 2 år sedan av Yaiza fullmatad med sån music jag gillar. Men nu har jag fått en ny!!!! Å  den e så liten  3x3 cm, det är inte klokt. Men i alla fall, satt igår å skulle få igång den ,man skulle ladda ner program från datan , blev lite irreterad för det va väldigt tekninskt å allt på engelska.  Så kom Thompa hem å sa ta instruktionen på svenska  !!! Så sagt å gjort,  ja ja  pojkar!!!! Thomas hjälpte mig lite!  Men idag satt jag själv å nu har jag lagt in musiken i den pyttelilla saken, å vips har jag Sven -Ingvars å  Martin s. å Linda Bengtzing i öronen . Helt otroligt. Det är en liten klämma på den så man kan ,sätta fast den i byxan. Vad ska det sluta, ??? Lägger in en  bild på den, ni kan själva jämföra, jag har lagt en tändsticksask jämte !!!!!!!  Vädret här är bra 30 grader å halvmulet. Idag börjar jag på en engelska kurs  3 timmar i veckan med inriktning på ett special område.!!???Jag planerar för min framtid,,,,,,,,  Jasså säger ni nu!!!  Vad skall hon hitta på nu då ??????Kan inget säga i nuläget.  Info kommer senare.  kram å bra helg, !!!!! Eran lilla Susanne,,IPOD,shuffle. Det är den till vänster

Kommentarer
Postat av: Britt

Det är otroligt att det kan rymmas en massa musik i en sån liten sak, alltid lika trevligt läsa din blogg .

2008-05-30 @ 10:11:44
Postat av: Gunilla Forsberg

Hej Susanne

Underbart att lasa din blogg, det kanns som jag ar tillbaka i Singapore igenmen fasligt vad det verkar varmt. Tacka vet jag 25 grader, harligt hogsommarvader nu. Allt ar bra men jag saknar er alla kara vanner. (tyvarr funkar inte svenska bokstaverna i din blogg men du forstar val i allafall). Horgarna av dig pa mailen. Storkram fr Gunilla

2008-05-30 @ 18:23:33
Postat av: manuel

Ja du mamma du blir mer och mer teknisk och vi blir mer och mer imponerade haha

Nu är det bara 19 dagar kvar och vi längtar efter er...

2008-06-04 @ 07:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0