BARA 29 GRADER!!!!! 23 maj

Ja idag va det riktigt skönt att promenera, bara 29 på morgonen å högst 32 idag på dan, vi får se. Det gör en himla skillnad med 3-4 grader. Ja idag e det Fredag igen,,,ska vara med på lokalradion idag fredag I Hasse ringer upp mellan 10-12 svensk tid.IGEN!!!! Ni kanske tröttnar på att höra mig. Men så kul, mitt dilemma e att jag inte får prata för fort å ta över,,,,, men det e väl ingen risk. Här går vi å följer nyheterna för det brinner väldans på Sumatra /Indonesien, å det har varit problem här dom sista 10 åren att röken kommer hit.. det blir som dom säger HAZE, jag hoppas det blåser förbi bara. Det är skogsbränder som tar fart. Igår regna det ett par timmar å det rensade upp så skönt.
Idag va morgontidningen, GP som jag säger varje dag,,,  så himla tung, å det brukar den bara vara  på Lördagar. Så med spänning satte jag mig å läsa,,OJ OJ OJ ,hur kunde jag ha glömt,   ÅRETS STÖRSTA REA!!!!!! 1 gång per år har dom den, så nu är det dags. Det finns 52 shoppinghus här i singapore,   ja det finns på alla  platser.Å nu idag startar detta spektakel, jag hittar aldrig nåt på Rea blir bara trött. Men men Singaporianerna säger,  Shoppa för då blir man lycklig!!!!!!??? Blir man?. Idag ska jag göra lite svensk mat, för det kommer 4 killar hit ikväll från Hönö/Hälsö.  Imorgon ska vi göra en tur med dom.Mitt lilla barn barrn Alicia hade sagt att jag kunde komma hem nu, å steka pannkakor å hoppa i hennes nya hoppmatta!!Steka pannkakor gör jag mer än gärna. Men hoppa???
ha det gott alla hemma, å njut av ljuset å våren!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Mmmm shopping, vill hänga på..!



Välkommen hem snart..!

2008-05-23 @ 10:00:24
URL: http://solviken.blogg.se/
Postat av: susanne

Tack för det !!! Vi får väl göra som förra året Martin?????Tullhuset????

2008-05-23 @ 10:13:50
Postat av: Sune o Britt

Du var som alltid trevlig på radion , och samtidigt med Barbados det var inte dåligt!

2008-05-23 @ 11:49:58
Postat av: susanne

NÄ det va riktigt trevligt!!!!!

2008-05-23 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0