INVIGNING AV FABRIKEN 21 MAJ


 
Ja så ser den nya loggon ut på Bergs, Ja det va med pompa å ståt som invigningen blev av, mycket folk å väldigt skoj att träffa alla som kom dit, många har jag ju  bara hört talas om. Väldigt skoj för Thomas men även för mig, han e så otroligt populär bland de anställda å all kunder å  det va så skoj att se. Alla kom å hälsade på oss. Det är lite ledsamt på ett sätt eftersom det va uppbyggnaden av detta ,som vi kom hit för. Ja nu får vi se vad som väntar runt hörnet. Det va en cateringfirma som ordnade allt med bravur, fantastisk matbuffe, å ett fint uppträdande.Fyrverkerier samt , videospel från Öckerö fabriken å från Hönö pinan, Dom visade vackra vyer å våran fina gula bilfärja!!!!  Ja det kom nog en liten tår, då.
Jag lägger in lite bilder.  Ja nu har Bergs besök av 3 killar från Öckeröfabriken så dom ska vi ha hem imorgon på middag, skoj att höra lite skvaller från öarna,Färdig att åka.fantastisk  musik,Här brukar det vara tomt på bilar.Vaktburen, vackra uppsättningar.Folk börjar strömma till,  sol å 34 grader.Mer blommor, snygg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emil

Snygg logga, snygg maffioso och en bella ragazza, men jag tycker thompa kunde varit med och trummat loss lite eller sjungt en liten sång...

2008-05-22 @ 11:53:32
Postat av: Britt

Oj va snygga Ni var och vilka fina blommor .

2008-05-22 @ 14:27:39
Postat av: Manuel

Don Tomazo med fru Respekt...

2008-05-27 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0