18 nov.

Ja idag vaknade man till värsta stormen, å verkligen kolsvart. Jag har vaknat så tidigt varje morgon sen Singapore, men inte idag. Klockan stod på 7,11 å det kändes som  klockan va 4.
Igår va det så härligt väder, gick runt Hönö näa 2 timmar längs havet å sen ut på byn.Det är verkligen vackert  där jag bor. Långkalsongerna har kommit fram å dom behövs, kan jag säga.Nu börjar man vänja sig vid att känna sig uppstoppad när man promenerar, första dagarna tyckte jag inte att benen följde med, man känner sig som  en, ja jag vet inte vad.
Men men, allt kommer på plats. Det händer inte lika mycket bara, vi träffade massa kompisar i helgen å det var såå roligt, tack för ni är våra goda vänner !!!
Igår va det mysigt, när Manuel ringde vid 11,40.Hallo morsan e du hemma ???
Det är mysigt när han ringer så å vi tjötar en stund på lunchen, tur att han jobbar härute så då ses man mera.
Senare på kvällen kom Yaiza ut å bytte till vinterdäck,(Hon assistera om man säger så) hon har varit jätteförkyld men det bättrar sig nu.   Sen var det dags för fotbollsgalan, jag älskar sådana tillställningar, att se alla kändisar.
Zlatan har jag alltid tyckt, verkar... !!!!!men igår va han ödmjuk å glad.

Vi fick mail om att vår conteiner va försenad, kommer precis till första advent!!!
Det va bra med lite mer tid, att flytta om saker.
Idag ska det bli en vilodag, min hosta går inte över.Så det känns i kroppen.
Min morgonpromenad , får jag se hur det blir med,just nu går det nog ej, kanske senare.
 ha det bra alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0