28 oktober

Hej alla vänner, ja nu är vi på Hotell Miramar i Singapore. Det är väldigt vrrigt i min lilla hjärna, vad är här var är där????Och ni som känner mig vet hur mitt lokalsinne är, men jag tror att dessa 2 åren har gjort gott, hittar bättre nu.
Ja vi har varit ute på trevligheter med vänner å ätit god mat,  Idag är dagen D, vi är nu på väg till Caribbean, klockan är halv 8 på morgonen, å nu om en timme kommer 6 gubbar å tar ner allt för att packa vår conteiner till Hönö. Den skall komma till vår bostad slutet av Nov,  Ikväll skall jag ha mitt sista evenemang, med SWA, en trevlig vinprovning, då kommer de flesta vi har umgåtts med , så skoj.  Men samtidigt  ledsamt, jag gillar inga  hejdå, men det är bättre med Hasta La Vista.
Sedan som min kloka väninna Åse skrev, härliga kalla promenader, varm choklad, värmeljus inne å goa ostmackor!!!!!!Tack Åse, låter härligt.    Ja nu , står Thompa redo för avfärd till Caribbean, har packat ner badkläder hoppas att vi hinner ta ett dopp i " MIN" pool.    kram

Kommentarer
Postat av: Manuel

Värmeljus räcker inte ta med en blåslampa!!

Nu ses vi snart!!

2008-10-30 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0