AVRESA FÖR YAIZA!!!!!

  Ja nu hade vi en trevlig avslutningsfest för Thomas igår, det va väl inte så glatt för det verkar som dom är ledsna att han åker hem.Å det förstår jag.Vi blev bjudna på ett trevligt hotel, på buffe som va väldigt gott, hummer å räkor, å allt vad som tänkas kan. Å vilka efterrätterer.... mums.
 
Idag har vi vaknat så tidigt å Yaiza har knappt sovit alls. Vi började med en rask promenad före 7, å nu har hon börjat packa,,,,,,, vi sa till henne att ta vår resväska,,, men nejdå hennes skulle räcka.....  Efter en halvtimme märkte hon att det inte gick !!!!  Thomas sa, herregud va du å mamma e lika ,  ja konstigt   hon e ju sin mammas dotter !!!! 
Efter mycket  tjafs, så fick det bli vår resväska !!!!!  Men nu är problemet vikten !!!! Mer å mer saker tar hon ut för att vi tar med oss hem om 2 veckor.
Detta avskedet blir inte så jobbigt ikväll, för om 2 veckor ses vi ju igen ,om allt går som det ska.
Nu har Thompa å Yaiza gått till poolen för jag har min sista bowling med internationella  ligan idag.  Det är konstigt, allt man gör nu blir för sista gången känns det som, men vi kommer säkert hit igen  om ett tag, iallafall på semester.
Ja idag är det fredag å alla ni hemma får ha en bra helg, å hoppas ni får  ett fint höstväder.
kram

Kommentarer
Postat av: Manuel

Ja envis e hon min syster... ha ha

2008-10-21 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0