FLYTT 24 OKTOBER 2008

  Ja idag samma visa, vaknade före halv 6 , men idag är ju DAGEN, klockan 9 kommer 5 personer å ska packa in möbler å våra saker.  Vi har nu ställt in allt i vårt sovrum som vi behöver den resterande veckan. Vårat sovrum får vi ha tills imorgon,sen bär det av till Hotell. Köket är tömt, det märktes imorse när kaffetarmen började  värka, ,,, javisst ja var hade jag nu den å det... Men allt går fint  skönt att Thompa är hemma så vi hjälps åt, packa är ju inte min starka sida direkt, man kan ju inte vara bra på allt. Ikväll skall vi på avslutningsparty, å det blir väl sista gången på ett tag som vi möter alla på Bergs Singapore. Ja lägenheten känns så tom å kal nu, man fattar inte att det  har gått så fort. Känns inte så längesedan jag Å Thomas å Azaro, gick här å packade upp.Jag å Azaro var på Ikea turer å kom hem med saker,,,, nu är det tvärtom nu är det nedpackning, och en massa funderingar var vi ska ha allt när vi kommer hem.  Ja alla mina vänner som läser om vårt liv i Singapore,,,, nu är det snart till ända.
Jag har nog ingen data på ett tag, kanske loggar in mig på Thompas...
Men jag tycker detta med blogg e kul, så jag fortsätter med det, jag måste ju hålla mina kompisar  här i Singapore  informerade om mitt glamorösa liv på Hönö, så ha det bra  alla kompisar å familj, så ses vi snart.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Vad skönt för er att komma hem (eller det tyckte iaf jag när jag kom hem från Irland :P) Men klart att det är en del man lämnar också... Önskar er iaf lycka till på hemresan och välkommna hem till Sverige igen!

/Linnea

2008-10-24 @ 10:20:17
URL: http://www.grasmellantarna.blogspot.com
Postat av: Manuel

Vad gör thomas pekar han finger eller?

2008-10-24 @ 11:22:38
Postat av: Emil

I England är den där gesten samma sak som "fuck-off", Thompa kanske inte gillar paparazzis?

2008-10-27 @ 09:37:22
Postat av: Manuel

Ha Ha!! måste vara så!!

2008-10-27 @ 14:24:36
Postat av: Manuel

Så länge det bara är fingrarna så .... ha ha

2008-10-29 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0