packar!!!!

 Ja idag har börjat bra, en härlig promenad i morse, saknade ju Yaiza förstås, det har varit trevligt att ha med henne på mina promenader. Sedan var jag över på vivo  å köpte ett par vinterskor, kan ju behövas. Herregud jag har inte använt strumpor sen jag flyttede ut!!!!!Det blir nog konstigt att ta på massa kläder tror jag.
Helgen var också bra, lördagen badade å solade vi , sedan hade vi visning på lägenheten så vi tog en tur ut på eftermiddagen.Den är ännu ej uthyrd. Igår tog vi ner alla tavlor å sånt på väggarna, å Thomas spacklade igen alla hål. Vi måste lämna det i bra skick. Idag har jag även börjat tvätta allt som vi inte behöver mer. Jag är också glad som ÖISARE att  dom kom upp i allsvenskan igen, kul med göteborgsderbyn, men jag är rädd att jag får gå ensam då !!!!!
Här har dom börjat ta fram julpyntet nu å det passar verkligen inte in när det är 30 grader varmt!!!!
Hur e det hemma har julpyntet börjat visa sig ?????? Nu skall jag äta lite shusi, å bara njuta en stund.

Kommentarer
Postat av: Emil

Grattis till avancemanget! Gött med 6 givna poäng för blåvitt nästa år ;)



Här hemma är det inte lika extremt med julpyntet, jultomtar börjar dock dyka upp i tvreklamen!

2008-10-20 @ 08:26:34
Postat av: susanne

Jasså du Emil!! Vågar du gå med på derbyn????

2008-10-20 @ 08:53:17
Postat av: thomas

Har du blivit Öisare igen ?????????????????

Du var ju blåvitare förra hösten som övriga Göteborg.

2008-10-20 @ 10:17:46
Postat av: Sune

Klart hon är ÖISare!!!

2008-10-20 @ 11:54:42
Postat av: Cillan

Hon ändrar sig när det börjar gå dåligt och Blåvitt slår dom....hahaha.

2008-10-20 @ 19:32:17
Postat av: Manuel

Så gött å va öisare en vecka som denna...

2008-10-21 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0