10 sept

  petronas Towers Kuala lumpur.     451,9 meter                                                                                                                               
Ja idag blir det lite tvätt å stryk, vi åker ju till KL, imorgon tidigt. Det är konstigt denna gången för Jag brukar ju fixa å dona med allt, och denna gången får jag inte veta något!!!!!  Fy å usch, vad kan detta bli ??? Ja ja ,jag får vänta å se.
Mötet med Flyttfirman gick bra, det är en del att tänka på å en hel del papper att fylla i, sedan skall man säga upp allt man har.   Nu kommer dom 2 dagar innan det va tänkt för det är en helgdag här precis i våran flytt, så vi får väl bo på hotell någon natt extra.   På fredag är det bara 1 vecka kvar tills Yaiza åker,  man längtar så när man vet att någon skall komma, känner mig bara lite skamsen mot hennes Innebandylag!!!!! Åka mitt i säsong det är aldrig bra, !!!
Ha det bra nu hemma, jag skriver när jag är tillbaka ,vilka överaskningar Thomas hittade på !!!!

Kommentarer
Postat av: Emil

Grattis på bröllopsdagen!

2008-09-11 @ 08:03:46
Postat av: Manuel

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni har haft det kanon i KL

2008-09-12 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0