Bchic

 Ja nu skall jag försöka blogga lite igen !!!
Det bara snurrar på allting!!!! Sommaren är över, men nu börjar MIN tid Hösten. Jag älskar blåsten, ja kanske inte alltid men nästan.  Tända massa värmeljus, se på en bra film .Bara vara.
Allt har gått så fort, med allt. Jag som skulle hem å ta det lugnt efter Singapore.Pyttsan, det blev helt  annorlunda!!!
Men så skoj, mitt jobb på b'chic har bara ökat, e nu sen 10 augusti, butikschef!!!De ni!!!!!
Chef å chef vi är ett härligt team med en massa kunskap i lokalen, jag har 2 tjejer i teamet som e sååå duktiga å har varit med i "alla " år. Sen har vi en ung tjej som  e pricken över iet, så vi kompleterar varandra väl, hoppas jag.
Så de där med att komma hem å vara mamma å farmor, ja det har gått i stöpet lite grann,  men när allt har landat skall vi ta upp söndagsmiddagarna igen! jag lovar.
Vi har haft nyöppning i lokalen efter ombyggnaden  och det gick kanon. Jag har också varit på utbildning i Norrköping som va så lärorikt,
Denna helgen var det marknad på södra larmgatan där jag jobbar och det va massor av folk, jättekul.  Idag är det söndag och jag skulle åka med Thomas nu klockan 10 för att se Yaiza spela men  orken tröt!!!Sitter nu med dåligt samvete men kände att det va dags att bara vara hemma lite, har ju en biljett till Ifk Elfsborg 19,30 ikväll. Idag skall jag laga lite mat å frysa in i lådor.  Lägger in lite bilder på "min " affär.  Kom gärna å titta in.
 kramar susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0