14 dec

Ja igår vad det Lucia, jag satt vid webben å tittade  på det vackra luciatåget från Mora. Hoppas att det gick bra för mitt lilla Barn-barn ALICIA på hennes dagis, sådana här dagar e det tungt att vara långt borta !!
Mitt ansikte är vackrare å vackrare efter varje behandling !!! Men denna 2 a gången blev jag lite irriterad på tjejen , nu tyckte hon att jag behövde ännu ett paket till bara mina ögon, men där va det stopp. Jag bad att få prata med chefen, en jätterar tjej kom. Jag förklara att jag inte gillar att dom alltid skall köra på mer å mer. Det slutade att jag fick 3 gratis voucher att ge till mina väninnor för en behandling,. Idag e det fredag å vi skall på massage ikväll, imorgon skall vi ut med några kompisar på en trevlig kväll. " Våran " Marina här var vi bor har öppnat nu ,skall försöka hinna med ett besök ,på restaurangen denna helgen, trevligt.  Vi har haft en regnig period ,men idag skiner solen. Försök alla ni hemma att inte glömma varför vi firar jul, gemenskap å trivsel det är så lätt att glömma för all stress. Tänker på mina frisörkolleger ,denna tiden var den mest jobbiga på hela året. ha det bra hemma hoppas snön kommer till jul!!!Har fått våra första julklappar, blev så glad när det låg ett paket i postlådan, tack mamma å pappa! Skall försöka hålla mig till julafton.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ja dom är inte lite fräcka ibland och ska packa på en massa saker men det var ju bra att du sa ifrån. Det ska bli spännande att se skillnaden i ansiktet när vi kommer:-) Nää Susanne, någon vit jul lär vi inte få här hemma. Lite tråkigt för det är ju mycket mysigare. Men det är ju mer vanligt än ovanligt nuförtiden med icke vita jular. Alicia säger -hej farmor, saknar dig men nu ses vi snart!

Ha det fortsatt så gott, vi ses ju snart.
Kram ifrån Cillan & Alicia.
Pappa Manuel är på julbord och mumsar i sig en massa gottigt! Hälsa T!

2007-12-14 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0