Blommor.

Ja grattis Marstrand till 3 nya poäng mot Burås, skoj. Tack Yaiza för att du smsar så vi ser det när vi vaknar å det e natt hemma!! Idag åkte vi ut tidigt å handlade det är just nu en varm period igår hade vi 34 grader å sol PUST !!
Idag va det 31 klockan 9,30 disigt men nu börjar solen komma fram. Vi har varit på ett växthus som ligger  norr ut om centrum heter  far east flora. Dom har enormt vackra blommor. Idag var det Äkta Danska granar som mötte oss !! 350 sv kr, men vi skall absolut ingen ha !! vi skall ju låtsas som det inte är jul , hur nu det kommer att gå. Jag har aldrig firat jul utan mina barn , men allt får gå. Jag visar mina fina blommor bägge buketterna gick på  90 svenska kr, så det har man råd med. Jag köper färska ungefär var 14 dag så bra står dom härligt!!286742-149286742-148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0