Målarkurs

Ja, idag skall jag Susanne Jespersen börja en målarkurs!!! Ja ni som vet hur jag ritar ställer er nu frågan?? Vad skall hon göra där!!Men man måste utmana sig själv ibland å blicka framåt,min store sons kommentar va  vad skall du måla då??  min yngste tyckte jag lät  flummig!! Dom ser nog mig framför sig i Provance om några år med målarock å vinglas i handen, men men oroa er ej !! Jag tar det med ro. I sommar målade jag en katt då sa mitt lilla barn barn ALICIA Oj, Farmor en gris.... ja jag återkommer. Nu e det bara 1 vecka kvar tills mina föräldrar kommer  kul kul att visa dom hur jag bor å   vilket hektiskt liv jag har....
Kram !!  E de frost hemma ????  Här e sol å 32 grader

Kommentarer
Postat av: eva

Hej!
Blir det vernissage i Provence eller Hönö till sommaren. Du verkar att ha ett helt underbart liv, gör massor av roliga saker hela tiden.
Ja, vi hade frost i natt.
Ha det så bra.
Eva

2007-10-09 @ 15:43:16
Postat av: Manuel

Ha ha ja du Da Vinci skall vi boka in dig till konstrundan här på öarna nästa år?
Saknar er.

Manuel

2007-10-09 @ 22:51:18
Postat av: Bodil Larsson

Halloj Susanne & Tomas !! Herre Gud va du/ni far runt i världen och gör många roliga saker,målarkurs är faktiskt en grej som jag har velat göra länge.Fick en målarlåda med dukar av Bosse i födelsedagspresent för 100 år sedan! Har inte gjort ett enda penseldrag.(bara några tavlor ibland) Nu lever du ett riktigt lyxhemmafru liv!! och du ...de är du verkligen värd. Snart är det dags för oss att åka iväg,har inte beställt några biljetter till SP ännu men är inne på olika flygbolag och kollar läget då & då,det skall bli kul att träffas blev ju inte så mycket när ni var här sist..När åker din mor & far ner?
Skall iväg och titta på modevisning i Klåva nu på Lördag och sen blir det Pubafton i Lokalen
Många Pussar & Kramar till er båda
//Bodil

2007-10-11 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0