13 april

Ja igår va  det en trevlig dag, först fick vi några timmar vid poolen ,skönt. Sen kom ösregnet precis när vi gick upp!!! Vi åkte till East cost vid halv 3 å hämtade några goda "nya" vänner från Torslanda. Vi åkte en tur ut till Fabriken å det är skoj att se att allt mer kommer på plats.Nu i slutet av Maj, kommer invigningen att vara med pompa å ståt, mer än 250 personer e inbjudna.Så det e väl bara att investera i någon tjusig blåsa!!!! Vi promenerade runt i fabriken å Thomas lär oss om propellrar, sedan åkte vi hem till oss å visade,vårat område.Avslutade det hela med en promenad runt vår marina, å ett glas vitt på "VÅR" vinbar, jättetrevligt, ser fram emot en träff på Hönö i sommar med samma tropiska klimat förhoppningsvis. Ja idag går tankarna hem till HÖNÖ, Mamma å pappa har bjudit barn å barnbarn på Söndagsmiddag ,eftersom min pappa blev ett år äldre igår!!! Hoppas det blir trevligt, å jag e säkert på att det blir väldigt gott när mamma står vid spisen, hoppas du får lite assistans av pappa!!!!!!Lägger in några bilder från fab,kontoretså stora e dom,kontoretjobbade på lördag,kontoretkontoretThomas kontor, samlar på pennorkontoretkontoretbaren????


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det vet du väl att pappa assisterar i köket .

2008-04-13 @ 09:38:28
Postat av: Linnea

Ni verkar ha fullt upp! Och vad roligt att det går framåt med fabriken! Här på Irland rullar allt på som vanligt, vi saknar tropiskt klimat, men jag tycker det borde börja bli varmare snart. Har varit typ 10 grader hela vintern, våren borde komma snart :P
Kramar Linnea

2008-04-13 @ 23:19:37
URL: http://www.linneas.kaniner.se
Postat av: Anna

Hej Susanne! Nu är det länge sedan jag skrev ett långt mail till dig o jag har inte hört ngt sedan dess. Kanske fick du det aldrig?
Hör gärna av dig igen, kram Anna

2008-04-16 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0