3 april

solenJa idag skall vi gå å se en film som heter Bucket List , med Jack nikolson å Freeman. Jag får berätta senare hur den va. Igår va sista gången för sommaren på vår målarkurs, det är flera som snart skall bege sig hemåt för Semester!!!! Förresten det e här vi har semester inte hemma!!!! Ja igår gjorde jag något väldigt snyggt som jag lägger ut på min blogg, skoj också att Marcus Allbäck gick till ÖIS, nu blir det säkert ett uppsving eller ???? Min bild heter solen å den hoppas jag  lyser över Sverige!!!!!

Kommentarer
Postat av: Konstintreserad

Otroligt var får du din inspiration ifrån ? Picasso fick flera milioner för några liknande tavlor.

2008-04-03 @ 16:14:00
Postat av: Emil

Cool tavla, ta med den till Bali och sälj till någon rik ryss, du får nog bra betalt :)

2008-04-04 @ 09:09:19
Postat av: Manuel

Grymt imponerad mossan!!! Riktigt fint.
Allbäck är tillbaka så nu blir det SM-guld nästa år;)

2008-04-07 @ 14:21:44
Postat av: Gustafsson

Vad kostar den..?

2008-04-07 @ 16:21:34
URL: http://solviken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0