20 augusti

  Ja OS blev väl inte vad man hoppades, men vad att göra!!!
Jag blir bara så upprörd varje dag jag öppnar webben för att läsa svenska nyheter!!!!!!!  RÅN,MISSHANDEL,SKOTTLOSSING!!!!!!!  Det måste ändras på lagarna hemma, tror JAG...
Jag har hört brottslingar säga att längre straff inte hjälper, men de håller dom borta från gatan, låter det hemskt !!!  Jag tycker inteatt folk som  sköter sig ska vara rädda !!!!Men de kriminella tar ju över !!!!  Vi e för flata hemma, varför händer det bara lite brott här kanske, jo för folk e rädda , å det e väl bra!!!! Usch vilket samhälle lämnas till våra barn ,barnbarn???????  Kamrer javisst släng in kamrer , men ha straff. Det hjälper inte att ha kamrer å 6 månadrers straff!!!!!!   Låt dom få 30 40 års straff istället. Å vad trött man blir med daltet!!!!!!! Nä nu får jag gå ner å simma för nu kokar jag !!!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0