4 dec

 Ja alla vänner, nu har vår conteiner kommit fram efter lite försening. Jag  prickade ju rätt å var inne på  mitt gamla jobb ,en kvinnojour i Göteborg å arbetade igår!!!
Stackars Thompa, eller också va det bra, han e så mycket bättre än mig på att fixa sånt.  Jag har gjort destomer idag.  Men vad skall jag med allt ??????
  Tur är att vår Dotter Yaiza får en lägenhet nu, i december å hon vill ju helst av allt ha allt som går. Så en del får hon sen sätter vi en del i mina föräldrars lägenhet. Så just nu är det upp å ner, men det får det vara ett tag. 
Det va så roligt att arbeta igår , jätteskoj.  Imorgon skall vi på Julfest med Bergs så då  får man träffa alla folk som man inte sett på ett par år, trevligt.  Sedan blir det att säga hejdå till Jenny och Stefan som flyttar till Singapore Å caribbean, på lördag , vi önskar ett stort Lycka Till!!!!
   ha det bra,alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0