14 Feb

Ja idag e det Valentine !! Jag personligen gillar inte det !!! Varför ? Jo det känns påtvingat alltihop, här i Singapore har media å tidningar varit fulla av annonser i 2 månader om Valentine. Jag vill inte att nån skall säga till mig att tänka på dem vi har kära ,det skall komma naturligt ändå,annars kan det kvitta. Detta är min personliga uppfattning. Jag blir mycket gladare över ett spontant vykort eller hälsning eller varför inte en blomma en vanlig vardag. Jag gillar inte morsdag heller, men jag blir ganska sur om jag inte får nåt !!! ha det bra å alla ni som gillar Valentine dagen ha det såååå gott.
Idag skall vi träffas några väninnor å prata lite, en av tjejerna Gunilla e på väg tillbaka till Sverige  å det gillar vi inte alls !!! Vi kommer verkligen att sakna Gunilla.Det är ju så det är här, man kommer ihop ett gäng som trivs så sen plötsligt skall nån försvinna , man kommer väldigt nära varandra här, vi bor ju "borta " långt från nära å kära,så goda vänner får man vara rädd om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0