12 juni

  Ja skoj att killarna vann!!!!  Det va riktigt mysigt att gå upp kl 0230, alldeles svart ute,å lite kallt i huset, Satte på lite kaffe å tog fram 2 filtar. Det va så härligt att se alla svenskar som va på läktarna. Jag tyckte Ljungberg va bra men det verkar ingen annan tycka men men. Nu håller vi tummarna för Sverige mot Spanien på lördag. Själv har jag tippat Spanien som vinnare i hela EM men vi får väl se. Ja här visar dom nattens matcher kl 08 på morgonen så nu blir det ganska mycket fotboll. Ja jag, kunde somna om efter fotbollen ,men det gick sämre för Thomas ,så han åkte till jobbet å va där strax efter 06, först på plats  denna morgon. Så igår kväll när han kom hem hade jag lagat en god köttbit å nyttiga grönsaker,sen en rask promenad runt marinan för att sen bada i vår bubbelpool, ja sen tog det inte många minuter förrän han snarka.  Ja jag hade en trevlig stund med min goda vän Sue igår .Denna veckan som e kvar nu innan jag åker består mest i att planera,  göra mig snygg i håret f,å fina fötter å så ,kan ju inte komma hem som ett ras!!!!!  Jag håller också på å se vad som ska med hem,  Det känns så konstigt när man inte har varit hemma på mer än ett år, man tänker, hur ser det ut ??? Ligger affären kvar??? Sen e allt precis som vanligt när man väl e hemma!!!Å tur e väl det. Ja här är vädret varmt!! Imorse gick jag min promenad 07 då va det 29,3 men väldigt fuktigt.  Å nu längtar jag hem!!!!! Å andra sidan tillhör jag ju dom som alltid längtar , e jag hemma längtar jag bort å tvärtom,   ha det bra, va hände med sommaren ??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0